14 juni

vaknade upp vid husvagnen, varmt till tusen :p
satte mig vid datan, som bevis till att jag inte har så mycket att göra på sommarlovet. fixade lite med bloggen, som jag hoppas syns ?
åkte iväg och tränade vid 3, jobbigt xD
sen på vägen hem så fick jag för mig att jag skulle baka cupcakes, men misslyckat nog såå misslyckades jag.
bara rinnigt och äckligt, jag har inte vågat smaka dem själv än.. men de som blev bjuda verkade uppskatta det, eller ?

mormor kom hit med konfirmationspresenter från min gammelfarmor och gammelfarfar, en gästbok ( som jag kommer tycka är rolig om 50 år, sa mormor ) och en jättefin prydnadskatt, som senare visade sig vara en ringhållare. men den va ändå fin :p

ajja, sur på misslyckandet så satte jag mig vid datorn igen, slapp sova i husvagnen inatt eftersom lucas fixade hit dennis som kunde göra det med honom . men godnatt ..

   bild på nea för att hon var jätteduktig på att baka muffins :D

Kommentarer
Postat av: Maaliiin från Nord ;)

Superfin blogg juuh 8'd

KEEP WORKING X'D



=>



//Maaliiin

2009-06-15 @ 12:21:44
URL: http://thegreengran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0