15 juni

vaknade..
när jag skulle klä på mig så hittade jag mina gamla jeans, och jag började tycka om dem lika mycket som innan direkt..  satte mig vid datan, internet slutade fungera så bestämde mig för att göra pizza, misslyckad och bränd men det gick väl. eftersom jag var sångberoende sen så fick jag sitta och lyssna på gamla låtar på bearshare och spela harpan ( som jag klarade minst 20 ggr ) innan maria kom och hämtade mig. skulle till broby och simma frisimscupen, fick låna twilightboken av julia :)
väl i broby trodde jag bara att jag skulle behöva simma 2 ggr som de flesta andra, men nejjdå min och nellies simma och lata sig uppvärmnig fungerade, o jag kom till b-final där jag kom trea.
efteråt fick jag för mig att läsa boken, och när jag väl börjat med nåt så kan jag inte sluta, så läste över halva innan jag kom på att jag behövde gå och lägga mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0