börjar bra (yy'

somsagt , jag ska va aktiv, o kolla vad bra det börjar !! :)
vatt o tränat, blev väl 5000 meter ? alldeles hyffsat från mig eftersom jag har hoppat över träningen nu i flera veckor.
sitter och tänker på skolavslutningen , himla skönt ska de bli att slippa allt. men visst kommer man sakna folk över sommaren , men det fixar sig. man kan inte ens tänka sig , man vill inte ens tänka sig att det är bara ett år kvar på göinge , sen bara byebye allt. kommer sakna det som in i . tänk allt kul man har ändå , överväger nästan det tråkiga .
imorgon blir det väl ett till försök till att fixa designen till bloggen , visst jag har tålamodet, men är inte så bra på det dära med att få det snyggt . än så länge kan jag inte ens ladda upp en bild ;s , men detta kommer gå bra för jag är bra :):)
dessutom är jag dödskäär i sebastian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0