jaao.

så gick det att blogga , nej men har varit så uttråkad i helgen att jag inte ens har tänkt på att inlägg i bloggen.
grymt sommarlov jag har .
wioho, kommer äntligen kunna träffa älskling / sebastian i veckan då båda har tid samtidigt, !! inte ofta det händer nuförtiden >.<
midsommar var okej, men lite folk här hemma. satt väl mest och glodde. och dansade till pipp runt den uppochner vända snoppen. bilder kommer när jag har tid att lägga in dem på datan.
idag va det kalas hos amelia som äntligen har fått lite respekt för mig!! :D
hon sträckte armarna efter mig :oo.
sen har man haft typ så tråkigt som resten av hela veckan.. förresten så har jag tagit mitt första dopp i utomhuspool nu när jag kommer att tänka på det, pisskallt.
i veckan har man inte så mycket planerat dåva..
stan imorgon ska ha ny bikini ..
sen med lite tur blir det film med linda onsdag eller torsdag ?
sen sebastiiiaaan på fredag med lite tuur..
förresten har jag suttit hemma och tyckt att jag och linda ska tälta någonstans ? , ingen som vill hänga på ?

nejj , men för att jag är så oaktiv så kommer det en bild :))

   jag är seriös så fråga inte.  -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0