perfect

sorry för den JÄTTEDÅLIGA uppdateringen, har vrekligen inte haft tidd allas till att blogga.. därför kommer det nu ett lååångt inlägg om vad jag har gjort nät jag har varit borta.'

det började i fredes "morse" med att vi skulle åka till bakken :D tod tåget från hässleholm vid kvart i tolv. härligt!
inte för att vår familj kan åka tåg och inte för att hon tjejen på tåget ville släppa av oss rätt, men vi klarade oss och kom av på rätt håööplats i danmark :)
väl framme skulle man äta, vad sägs om dansk toast ? jodå, dfet fungerar. sen böev det att leta upp julia !! :D:D
såklart skulle de börja med de allra läskigaste bergochdalbanor, men jag klarade det och blev duperstolt över mig själv.
men vad om, julia hittar en 'snygg' kille ? karl-daniel, han var inte snygg alls,..
därför tvingades jag åka uppochner ( min värsta rädsla ). för visst är det självklart att om en snygg kille håller i en karusell ska man åka den 3456 ggr ? iaf för julia..
tillsist fattade karl-daniel att julia tyckte han var snygg och började prata svenska med oss ;s
aow, va gooligt . han skrämde mig, och då börjar han prata som en treåring om kiss och bajs. var han lika snygg då julia ?
sen fick vi för oss att åka något piratskeppgrejjs och en liten väldigt söt kille spydde rakt över mig -.- vad kan man göra ?
jag försökte hjälpa till men hans kompisar tyckte nog jag vardum i huet ? han var svensk..
spöktåg och jag och julia blir räddare än en tvååring, ta inte på mig, ta inte på mig, ta inte på mig!!
sen var det någon grejj man skulle skjuta som jag lurade in henne på och killen i kassan säger något på danska och vi står där som frågetecken. han kollar konstigt på oss och säger , beautiful girls cant ride. vi står fortfarande lka dumma och tror att han är helt seriös, men då fattar han hur dumma vi är och släpper in oss..
när vi tröttnat på allt, var det dags att ta tåget hem, och det gick inte så superbra, både förseningar och rikitgt skumma typer fanns med på tåget ;s

sen var det lördag och jag vaknade vid tolv typ, hann inte göra så mycket innan jag skulle ta tåget in till stan och kolla på kristianstad superstar med linda. sen blev det till willys och hänga bland pastan, smsa dina kompisar.
efter det typ hem till mig och göra ingenting ? och kolla på onskan och criminal minds.

idag vakande man vid tio typ ? tidigt för mig iaf! skulle på trav :D och linda ville följa med, trevligt hade man väl i tingsryd men det gick inget vidare för hästen.. linda fick iaf en ny upplevelse och jag kunde berätta vad jag visste.
inte mer med det, har ätit 210 gram hamburgare iaf.
sen var det hem och äta popcorn, men fick ett tyck och sprang så långt jag orkade runt sibbhult istället med linda och rasmus på cykel, .. döööö!, och linda fick skjutsa mig hem..
sen hem och äta grillat och kolla på film med linda. :D:D

lovar att jag ska fixa svar på frågorna och veckans blogg imorgon, men har verkligen inte haft tid somsagt, är supertrött nu också. förlåt!

F Ö R Ö V R I G T S A K N A R J A G S E B A S T I A N .

Kommentarer
Postat av: Juliaa

AHH !! klart man måste åka karl-daniels karusel tjugoelva gånger ! Han är fortfarande lika snygg även om han snackar kiss å bajs, ( det gör han bara ännu mera lik mig ? XD )



Wazzaah , bakken ftw ! <33

2009-07-14 @ 03:00:49
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0