18 / 2 - 09

det är sportloov o jag ska skriva ett långt blogginlägg :)
ajja, måndan tillbringade man i broby o skulle ha tjejkväll o fira elle tsm med linda.
det blev snarere en " tjejkväll " , alltså så var det killar också där.
om man inte räknar albin o ekman som tjejer ?!
vi kollade på film o va ute o gick, det vara dock bara jag som gillade filmen, click..
dagens bästa fick albin ; " fan va jag fryser om högerarmen ".
åkte hem typ senare på kvällen, ville inte lämna elle o albin , så vi fick kalla dit macke som kollade till dem :)

tisdag / igåår , så va sebastian ( ekman ) häär.
trevligt, nea fick en ny idol, han tyckte att hon va jobbig..
kan jag inte fatta ?!
vi typ kollade på en asdååålig film, satt o pratade, spelade gh o liite så.
o så va vi ute o träffade linda, elle, elias, viktor o albin.
gick hem till linda liite, men eftersom jag var helt inne i filmen ända tills den började bli äcklig,
så gick vi hem till mig igen.
på kvällen hade lucas lite folk häär, som nog inte gillar mig ^^

idag så ska linda komma hit o ha roligt med mig :)
får väll se vad vi hittar på ?

o så att alla vet så fyller ellinor 15 / byxmyndig idag så ; GRATTIS ! <33

men sluuut eller nått ?               

                                                                                                     - sebastian <33

Kommentarer
Postat av: juliaa

pussen i anus på dig älskling <333

2009-02-18 @ 19:32:06
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/
Postat av: juliaa

pussen i anus på dig älskling <333

2009-02-18 @ 19:32:17
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/
Postat av: juliaa

hahaha , förlåt ^^

2009-02-18 @ 19:33:24
URL: http://flygandeelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0