sol vind & vatten

Dagen har vatt härlig och därför ska jag försöka få med precis vad som hänt. Började med att man vaknade vid tjugo i elva ? Ingen hemma, så ja gick och satte mig i soffan och blev sådär typiskt yr. Satte mig vid datan, tänkte lite, shit vad hungrig jag var. Gjorde vitlöksbaguetter som blev skitbrända och skickade sms till Linda.
Hade absolut inget att göra så dum som jag är gick jag ut och solade, och ökade på min kräftbränna ännu lite till ..
Efter ett tag kom äntligen svar på Lindas sms, vid ett och hon hade precis vaknat >.< .
Hon kom hit efter ett tag och jag fick ett starkt behov av att bada, jag villr cykla till trollabadet. Men Linda var såklart lat och orkade inte, så vi solade lite. Pappa ringde och undarde om varför vi va hemma, jag sa att Linda var lat, så vi fick skjuts.
Väl framme så badade vi väl lite, åt pommes och glass. Ökade även på kräftbrännan lite till.
Åkte hem så va kusinerna här, de ville bada .. Va kanske 19 grader i poolen men självklart så hoppade man i från studsmattan, kan väl inte vara fegare än en femåring ?
Sen skjutsa mamma mig till Knislinge och Persson tog mig vidare till Åhus, där det va simträning,.
Lagom jobbigt och ganska äckliga duschar, hem igen och pappa har fortfarande inte lärt sig att jag inte äter godis.
Körde direkt till farfar för att lasta på en kanot på ett släp -.-  . Vidare med det till Immeln, det var lagligt.
Sen hem och sitta och äta nektarin ..
Fick även sms av Sebastian och ku7nde träffas imorgon :D:D oh, vad jag saknar honom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0